the hunger games - catching fire

 
(google)
 
(google)
 
Jag har helt glömt av att säga att jag såg på The Hunger Games - Catching Fire för två veckor sedan. Det måste varit den bästa filmen jag någonsin sett bortsett från den förra Hunger Games. Jag längtar redan till den tredje filmen!
 
I completely forgot to tell you that I went to the movies with my friends two weeks ago to watch The Hunger Games - Catching Fire. I must have been the best movie I've ever seen except from the first Hunger Games. I'm already looking forward to the next one!

comment
posted by: Annika

Fin blogg!

2013-12-07 @ 21:19:09
url: http://blogofphoto.webblogg.se
posted by: EMMIE

Sv: Heej! Haha, det var inte så bra att fråga mig om detta.. Hehe.. Nej, men jag har ett konto, där det alltid finns runt 5000-10 000:-. Jag tog med mig ungefär 3000:- kontanter, för att ha ifall att kortet inte skulle fungera eller liknande. Det tyckte jag var en bra summa! Sen har jag plockat ut pengar när jag behövt det & betalat med kortet & mina föräldrar har fyllt på med pengar när de sett att det gått under en viss gräns. Den gränsen får man sätta själv - hur mycket pengar man alltid vill ha på kortet som minst.

Första månaderna gjorde jag verkligen inte av med mycket pengar, men någon månad har jag gjort av med bra mycket mer. Jag har faktiskt ingen aning om hur mycket jag spenderat varje månad eftersom det är så pass olika. Men jag tycker absolut att det Exploius rekommenderar är rimligt! :)

2014-02-04 @ 03:15:27
url: http://emmie.webblogg.se
posted by: Elina

Hej! Jag har 3000 kronor varje månad som mina föräldrar för över till mitt VISA kort. Jag hade 7000 kronor växlade när jag landade i New York, kanske inte att rekommendera att ha så mycket lösa pengar när jag tänker nu i efterhand hehe. Det beror HELT på dig själv vad du vill spendera varje månad för de enda pengarna som jag spenderar är på shopping som jag gör hela tiden här. Men vill man inte spendera massa pengar så tror jag 1500 räcker gott och väl. Men somsagt, beror helt på situationen. Om din värdfamilj t.ex. hittar på massa saker hela tiden och vill att du ska betala själv kanske du behöver mer. Men ta med dig lite pengar och se va du spenderar, och bara för över om du behöver mer :) Glöm inte att VISA och mastercard är de enda kort från Sverige som fungerar i USA i princip, jag var dum och tog med mig ett maestro ICA banken som inte fungerar någonstans förutom att ta ut pengar i en Bank of America som är ganska strängt att åka till varje gång. Hoppas de hjäpte, kram!

2014-02-06 @ 03:15:59
url: http://elinamkarlsson.devote.se
posted by: Joy Wagner

Den är bra den!

Hoppas du får en riktigt fin helg!
Om du har en minut över kika gärna in och lämna ett spår hos mig<3

2014-04-04 @ 20:49:01
url: http://msjoywagner.blogg.se
posted by: Sofie Battistich

Hej! Gud vad roligt, har du fått din placering än? Jag hade en liten bula första dagen men dagen efter hade den sjunkt ner. Jag vet inte om det är meningen att bulan ska försvinna eller inte, men det dom sa till mig var att om inte kroppen reagerar på något sätt är det bra och testet är negativt

Svar: Okej, det kommer säkert gå bra, är bara lite nervös haha :) nej jag ansökte rätt så sent och allt ska vara inskickat på söndag så dom börjar nog inte leta värdfamilj för ens då! Har du fått din än?
Alicia Willbo

2014-04-24 @ 17:51:01
url: http://nattstad.se/sofie

comment here:

your name:
coming back?

e-mail: (only for me)


url/blog:


comment:

trackback